woensdag 20 september 2017

Update

Ik log weer een keer in op mijn blog en ik zie dat het inmiddels alweer een jaar geleden is dat ik hier heb geschreven. Een jaar?? Dat is ook veel te lang. Ja, dat vind ik ook. En dus een kleine update van ons leven hier.

De belangrijkste reden om niet meer te schrijven is mijn nieuwe telefoon. Ja ja eindelijk heb ik een nieuwe telefoon, waar ik veel dingen mee kan doen. Het grootste voordeel is dat ik daardoor minder achter de laptop zit (veel minder), maar op een telefoon blogjes schrijven is helemaal niet handig en dus bleef het bloggen er een beetje bij. Blogjes van anderen lezen heb ik wel heel veel gedaan, maar het reageren bleef erbij (sorry).
De tweede reden is mijn hobby: haken. Het afgelopen jaar heb ik heel vaak een haaknaald in handen gehad en haken en typen/schrijven, dat gaat gewoon niet tegelijk. En aangezien ik meestal één ding maar in mijn focus heb schoot het bloggen erbij in.
En is er dan helemaal niets gebeurd het afgelopen jaar? Jazeker wel! Ik werd zwanger en ben inmiddels ook al bevallen van een vijfde kindje. Een prachtig mooi en lief meisje, wat er tegelijk ook voor zorgde dat ik mijn handen nu echt wel vol heb. (hoe doen andere ouders van grote gezinnen dat toch ;-)???)  Uiteindelijk hebben we wel weer redelijk onze draai gevonden inmiddels en gelukkig hebben we de draagdoek waardoor klein ukje heerlijk kan pitten en ik tussendoor ook andere dingen kan doen (zoals dit blogje typen). Maar een dreumes die hier ronddrentelt erbij die ook graag aandacht wil en het huishouden die ook regelmatig om aandacht schreeuwt is het af en toe wel wat jongleren.

Het is mijn bedoeling om hier toch zo af en toe weer wat te schrijven, want schrijven vind ik ook leuk en daar zou ik meer tijd voor vrij moeten maken (vind ik dan weer, leuke hobby's moet je in ere houden toch?). Ik ben benieuwd :)

Oeps, toch dit berichtje geplaatst op het verkeerde blog, dus lees de komende tijd meer op  https://thuismusje.blogspot.nl/

8 opmerkingen:

  1. Naam: __ Hendi Zikri Didi
    Plaats: _________________ Melacca, Maleisië
    banen: _ Ondernemers
    Elke kennisgeving: ____ hendidi01@gmail.com

    Hallo allemaal, wees alsjeblieft voorzichtig met het krijgen van een lening hier, ik heb veel nep-leners op internet, ik ben bedrogen, ik gaf het bijna op, totdat ik een vriend ontmoette die net een lening had aangevraagd en hij kreeg een lening zonder druk, dus stelde hij me voor om AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM te legitimeren, heb ik 1,3 miljoen dollar aangevraagd. Ik heb mijn lening minder dan 2 uur slechts 1% zonder onderpand. Ik ben erg blij dat ik ben gered van het krijgen van een slechte schuld. dus ik adviseer iedereen hier een lening nodig te hebben om contact op te nemen met AASIMAHA en ik garandeer dat u uw lening krijgt.

    Applicatie / Contact Center

    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn lening van 45.000 euro is zojuist verstrekt, heel erg bedankt LAPO MICRO FINANCE. Ik zal over uw diensten praten met mensen om me heen die een lening of financiële hulp nodig hebben omdat ik onder de indruk ben van uw snelle reactie. Als u een lening nodig heeft Aarzel dan niet om contact op te nemen met een echte legale kredietverstrekker met 100% garantie: E-mail: lapofunding960@gmail.com










    Mijn lening van 45.000 euro is zojuist verstrekt, heel erg bedankt LAPO MICRO FINANCE. Ik zal over uw diensten praten met mensen om me heen die een lening of financiële hulp nodig hebben omdat ik onder de indruk ben van uw snelle reactie. Als u een lening nodig heeft Aarzel dan niet om contact op te nemen met een echte legale kredietverstrekker met 100% garantie: E-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn lening van 23.000 euro is zojuist verstrekt, heel erg bedankt LAPO MICRO FINANCE. Ik zal over je diensten praten met mensen om me heen die een lening of financiële hulp nodig hebben, want ik ben onder de indruk van je snelle reactie. Als je een lening nodig hebt Aarzel niet om contact op te nemen met een echte legale geldschieter met 100% garantie: E-mail: lapofunding960@gmail.com WHATSAPP +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeft u dringend een lening nodig om uw financiële problemen op te lossen of om uw bedrijf op te starten of uw bedrijfsfaciliteiten uit te breiden? een lening om uw vakantie te plannen en uw rekeningen te betalen? zo ja, neem dan contact met ons op via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    whatsapp +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als u in financiële moeilijkheden verkeert of het moeilijk vindt om al uw rekeningen te betalen of als u grote schulden heeft door oplichters, dan is dit het moment om een einde te maken aan al deze gebeurtenissen in uw leven, we willen u kennis laten maken met een echte en legitiem bitcoin-investeringsplatform waar u slechts 200 euro investeert om 2500 euro voor u te verdienen in 7 dagen
    Neem contact op...
    via whats-app: +27633586789
    e-mail: wilsontradeszone@gmail.com om te beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, ik ben erg opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die de lening hebben gekregen van Sabinhelps@gmail.com, dus ik besloot mezelf te registreren op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden heb ik bij elkaar 10.000 euro bevestigd die ik van mijn bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail sabinhelps@gmail.com of whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil de heer Westwood van apexloans bedanken voor het verstrekken van een lening ter waarde van $ 164000. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, vermijd dan opgelicht te worden door valse online kredietverstrekkers en neem contact op met een legitiem kredietbedrijf via e-mail: apexloans247@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen